BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 31 May 2011

kELaB kErEtA mALaYsIa-pRoToN cLuB mALaYsIa

pRoToN cLuB mALaYsIa


Pengasas Kelab Proton Club Malaysia
Mohd.Hifni Bin Mohd.Ghazali


Kelab Proton Malaysia (Proton Club Malaysia) (No. Pendaftaran R.O.S: 2052-10-SEL), atau pada asalnya lebih dikenali dengan panggilan singkatan ProCC (ProtonClub.Com) yang telah ditubuhkan pada 31hb Mei 2002 oleh pengasasnya iaitu Encik Mohd Hifni Bin Mohd Ghazali. Dengan domain yang mempunyai nilai komersial, ProCC .

Bermula tahun 2002, Setelah ProCC mendapat sambutan ramai dari segenap lapisan penduduk Malaysia, kami telah membuka ruangan forum untuk pengunjung laman web ini berdiskusi. Setelah hampir setahun laman web ini menerima kunjungan ramai pemilik-pemilik Proton, portal ini dapat membentuk satu komuniti dibawah syarikat PROCC MOTORSPORT dengan bertujuan dapat menjalinkan hubungan yang lebih mesra diantara pelayar laman web ini.
Pada 19 November 2009, PROCC MOTORSPORT telah dipilih menjadi duta dan salah sebuah kelab rasmi dibawah naungan Proton Holding Berhad. Sebagai duta rasmi kepada Proton, kelab ini bertanggungjawab memperkenalkan mutu kualiti kenderaan buatan Proton ke mata masyarakat. Disamping itu, ahli rasmi ProCC juga berpeluang mengikuti apa jua acara yang dianjurkan oleh pihak Proton.

Pada 1 Februari 2011, PROCC MOTORSPORT dengan rasminya dibubarkan dan segala urusan ProCC dikendalikan oleh entiti baru yang dikenali sebagai Kelab Proton Malaysia (Proton Club Malaysia. untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh layari http://www.protonclub.com


0 comments: